Санал гомдол шийдэх систем
Санал гомдол шийдэх систем гэж юу вэ?
Тусламжийн төвийн систем буюу хэрэглэгчийн хүсэлт шийдвэрлэх систем нь хэрэглэгч байгууллагын тусламж үйлчилгээг нэг цонхоор хурдан шуурхай шийдвэрлэх боломжийг олгодог юм.
Танд өгөх үнэ цэнэ
Харилцагчдын хүсэлтийг нэг дор бүртгэн, шийдвэрлэсэн байдлаа хянах, улмаар хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх, үйлчилгээний чанар стандартаа сайжруулах боломжыг нэмэгдүүлнэ.
Системийн гол функцууд
Санал гомдлыг шуурхай хүлээн авч ангилах, шийдвэрийн явцын түүхийг харах, ажилтан, хэлтсээр хуваарилан, дэлгэрэнгүй статистик харах боломжтой.
Хэрэглэгчийн харилцаа, брэндийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлнэ
Хэрэглэгчийн хүсэлт шийдвэрлэхэд зарцуулах цаг хугацаа, зардал хэмнэнэ
Үйлчилгээний чанарыг сайжруулж харилцагчийн сэтгэл ханамжыг дээшлүүлнэ
Дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах
Системийн дэлгэрэнгүй мэдээллийг авахыг хүсвэл бидэнтэй холбогдоорой. Таны бүртгүүлсэн мэдээллийн дагуу ажлын 8 цагийн дотор холбогдон дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх болно.
Утас: 7710-1251,
И-Мэйл: info@greensoft.mn, sales@greensoft.mn
Үндсэн бүтээгдэхүүн
Та бизнесээ онлайн орчинд байршуулахаар шийдсэн үү? Тэгвэл бид танд туслая.
Мэргэжлийн хүний тусламжгүй вэб сайт бүтээх систем
Хэзээ ч хаанаас ч өөрийн хүссэн хүмүүс рүү илгээх боломжтой
Та нэхэмжлэхээ хэвлээд сканердаж илгээсээр л байна уу
Бизнесийн танилцуулга сайтад хамгийн зөв сонголт
Ирээдүйд эхнэр, нөхрөөсөө илүүтэйгээр боттой ярилцана
Та өөртөө оюуны хөрөнгө оруулалт хийгээрэй