МОНГОЛ УЛСЫН ДИЖИТАЛ ОРЧИН
Монгол улсад өнөөдөр сардаа 1 удаа интернэтэд мэдээ уншдаг 700 000 - 1 сая хэрэглэгч, Facebook орчинд бүртгэлтэй аккоунтын тоо 2 сая давсан сар тутам 1.5 - 2 сая хэрэглэгч тогтмол идэвхтэй фэйсбүүк ашиглаж байна. Эдгээр тоонууд чухам юуг илэрхийлж байгааг нэг үгээр илэрхийлвэл хэрэглэгчид дижитал орчинд шилжжээ.
Цаашилбал нийт фэйсбүүк хэрэглэгчдийн 90с дээш хувь нь гар утсаар ордог. Сайтуудыг хандалт ажлын өдрүүдэд суурин компьютер, гар утасны харьцаа 50/50 хувь, амралтын өдрүүдэд нийт хандалтын 80 гаруй хувийг гар утас эзэлж байна.
Таны бизнес энэ давалгааг мэдэрч байна уу?
ДИЖИТАЛ МАРКЕТИНГИЙН СУВГУУД
Онлайн орчинд шинэ хэрэглэгч олж авах үйлдэл нь бодит буюу оффисоор орж ирсэнтэй бараг адилхан (борлуулалт болох алхам болон хугацаа зардал бараг ижил) болсон цаг үе иржээ. Зарим бизнесүүд зөвхөн онлайнаар л шинэ хэрэглэгчидээ олж авч байна. Та имэйл маркетинг, сошиал медиа маркетинг, Facebook boost, цахим хуудас, хайлтын системийн оновчлол хэмээх нэр томъёотой аль хэдийнээ танил болсон биз ээ. Заримыг нь тодорхой хэмжээнд амжилттай ашиглаад эхэлсэн гэдэгт эргэлзэхгүй байна. Гэвч яаж бүгдийг том зургаар, хоорондоо уялдаатайгаар нь нэг дор харж мөн ашиглаж сурах вэ?
Энэ асуултанд цогцоор нь хариулт болгон бид 4 сарын 21-ний бямба гаригт "ДИЖИТАЛ ОРЧИНД БИЗНЕСЭЭ БАЙРШУУЛАХ НЬ" лекцийг зохион байгуулж байна. Сургалтын агуулгатай товчхон танилцвал:
Лекцийн талаар дэлгэрэнгүй мэдээллийг та http://digitalmarketing.greensoft.mn/ хуудсаар зочлон аваарай.
Сургалтын заал танхим хязгаарлагдмал тул та урьдчилж бүртгүүлэн суудлаа баталгаажуулж авахыг зөвлөж байна. Та дараах линкээр орж сургалтанд шууд бүртгүүлээрэй.
Таны бизнест амжилт хүсье!